Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι κάνω σε περίπτωση που η/ο ψυχολόγος δεν συνδεθεί στη συνεδρία

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από ένα μήνα

Στο ClickToTherapy, κατανοούμε ότι η συνεδρία σας με τον/την ψυχολόγο είναι σημαντική και θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι θα πραγματοποιηθεί ομαλά. Ωστόσο, σε σπάνιες περιπτώσεις, ενδέχεται να υπάρξει κάποια καθυστέρηση ή τεχνικό πρόβλημα που εμποδίζει τη σύνδεση του/της θεραπευτή σας.

1. Εάν ο/η Ψυχολόγος δεν έχει συνδεθεί έγκαιρα

  • Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της/του μέσω του πλατφόρμας μας για να ελέγξετε εάν υπάρχει μικρή καθυστέρηση.

  • Εάν η συνεδρία ξεκινήσει μετά την προγραμματισμένη ώρα, μπορείτε να συμφωνήσετε με τον/την ψυχολόγο να:

    • Επαναπρογραμματίσετε τον χαμένο χρόνο στην ίδια συνεδρία (εφόσον είναι δυνατό).

    • Προσθέσετε επιπλέον χρόνο σε μια επόμενη συνεδρία.

2. Εάν ο/η Ψυχολόγος δεν μπορέσει να συνδεθεί λόγω έκτακτης ανάγκης ή τεχνικού προβλήματος

  • Η συνεδρία δεν θα χαθεί και θα λάβετε αυτόματη πίστωση στον λογαριασμό σας για μια νέα συνεδρία.

  • Εναλλακτικά, μπορείτε σε επικοινωνία με την/τον ψυχολόγο να ακυρώσετε χωρίς κόστος το ραντεβού και να επιλέξετε μια άλλη διαθέσιμη ημερομηνία.

3. Τι να κάνετε αν αντιμετωπίζετε τεχνικό πρόβλημα

Εάν το ζήτημα προκύψει από την πλευρά σας (π.χ. πρόβλημα σύνδεσης, ήχου ή βίντεο), μπορείτε να:
✅ Ελέγξετε τη σύνδεση στο Internet σας.
✅ Ανοίξετε ξανά τον browser ή την εφαρμογή μας.
✅ Επαναλάβετε τη σύνδεση στο δωμάτιο θεραπείας.

Στο παρακάτω άρθρο μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την επίλυση προβλημάτων ήχου & εικόνας.

Εάν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με την Ομάδα Υποστήριξής μας:
📧 Email: [email protected]
🌐 Βοήθεια & Επικοινωνία: https://help.clicktotherapy.gr/el

Στο ClicktoTherapy, η εμπειρία σας είναι προτεραιότητα. Εργαζόμαστε συνεχώς για να εξασφαλίσουμε ότι οι συνεδρίες σας γίνονται απρόσκοπτα και αποτελεσματικά.

💙 Η ψυχική σας υγεία μετράει για εμάς!

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;