Εάν αντιμετωπίζεις τεχνικό πρόβλημα κατά τη σύνδεσή σου στη συνεδρία, μπορείς να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα για να το επιλύσεις.
1. Δοκίμασε από νέο παράθυρο ασφαλούς περιήγησης
Άνοιξε ένα νέο παράθυρο ασφαλούς περιήγησης (incognito/private mode) και προσπάθησε να συνδεθείς στη συνεδρία σου από εκεί.
Αυτό το βήμα βοηθά να εξακριβώσουμε αν τα cookies ή η cache του browser προκαλούν το πρόβλημα.
Αν η σύνδεση λειτουργήσει, διαγράψε τα cookies και την cache του browser σου, ώστε να λυθεί οριστικά το ζήτημα.
Αν δεν λειτουργήσει, προχώρησε στο επόμενο βήμα.
2. Δοκίμασε από άλλη συσκευή ή browser
Αν εξακολουθείς να μην μπορείς να συνδεθείς, δοκίμασε να συνδεθείς από άλλη συσκευή (π.χ. κινητό, tablet, ή άλλον υπολογιστή) ή διαφορετικό browser (π.χ. Google Chrome, Firefox, Safari).
3. Εκτέλεσε διαγνωστικό έλεγχο
Επισκέψου τη σελίδα https://diagnostics.clicktotherapy.gr/ και εκτέλεσε τον έλεγχο.
Αποθήκευσε τα αποτελέσματα, καθώς βοηθούν την ομάδα μας να εντοπίσει την αιτία του προβλήματος.
4. Επικοινώνησε με την ομάδα υποστήριξης
Αν καμία από τις παραπάνω λύσεις δεν βοηθά, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας:
Μέσω email στο [email protected]
Ή μέσω του Κέντρου Υποστήριξης
Για να μπορέσουμε να σε εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα, παρακαλούμε να μας αποστείλεις:
Ένα screenshot ή το Trace ID που εμφανίζεται στην οθόνη σου.
Τα αποτελέσματα του διαγνωστικού ελέγχου που πραγματοποίησες.
Σημείωση: Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το τεχνικό πρόβλημα οφείλεται στην πλατφόρμα, θα πιστωθεί αυτόματα μία συνεδρία στον λογαριασμό σου, ώστε να μπορέσεις να την επαναπρογραμματίσεις με την/τον ψυχολόγο σου χωρίς χρέωση.
