Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρόβλημα κατά την ολοκλήρωση της αγοράς

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από ένα μήνα

Eαν αντιμετωπίζεις προβλήματα καθώς προσπαθείς να αγοράσεις πακέτο:

1. Βεβαιώσου πως έχεις βάλει σωστά όλα τα στοιχεία της κάρτας σου.

2. Ενδέχεται η τράπεζά σου να σου ζητήσει επαλήθευση (2FA - two step authentication) μέσω SMS, μέσω της εφαρμογής της, είτε μέσω βιομετρικού scan, προκειμένου να ολοκληρωθεί η αγορά.

3. Βεβαιώσου πως υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στον τραπεζικό σου λογαριασμό το οποίο να καλύπτει την αγορά του πακέτου που επίλεξες.

Σε περίπτωση που όλα τα παραπάνω είναι σωστά αλλά συνεχίζει να παρουσιάζεται πρόβλημα κατά την ολοκλήρωση της αγοράς, μπορείς επικοινωνήσεις μαζί μας είτε μέσω email στο [email protected], είτε μέσω του https://help.clicktotherapy.gr/el περιγράφοντας αναλυτικά το πρόβλημα ώστε να το διερευνήσουμε.

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;