Mετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της συνεδρίας

Ενημερώθηκε πριν από περισσότερο από ένα μήνα

Σε περίπτωση αντιμετώπισης τεχνικού προβλήματος, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας είτε μέσω email στο [email protected], είτε μέσω του https://help.clicktotherapy.gr/el.

Για την καλύτερη κατανόηση και την άμεση επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζεις, μπορείς να μας προωθήσεις τα παρακάτω:

1) Ένα Screenshot/Trace_ID που εμφανίζεται στην οθόνη.

2) Τα αποτελέσματα του διαγνωστικού ελέγχου (https://diagnostics.clicktotherapy.gr/), για να καταφέρει η ομάδα μας να διερευνήσει το τεχνικό πρόβλημα.

Σε περίπτωση που ευθύνεται η πλατφόρμα για το τεχνικό πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζεις, τότε θα πιστωθεί (χωρίς χρέωση) μια συνεδρία στο λογαριασμό για να επαναπρογραμματιστεί με την/τον ψυχολόγο.

Απαντήθηκε η ερώτησή σας;